Ontdek een overzicht van de cursussen die we aanbieden

 

 

 

 

 

 

 

Bewegingsleer

Zorgen voor een beter evenwicht, coördinatie, en activiteiten waar alle spiergroepen werkzaam zijn. Deze eigenschappen zorgen ervoor dat men activiteiten zoals kruipen, lopen, wandelen, springen beter beheerst. De kinderen van 7 tot 12 jaar die zich in een groeisprint bevinden zullen specifieke sporten zoals voetbal, basket enz. beter kunnen beoefenen aangezien we hun uithouding, snelheid evenwicht en coördinatie verbeteren.

De oefeningen zullen gericht toegepast worden op persoonlijk vlak, op zijn eigen ritme.

PSYCHO BASKET

3_6 yaar

  

Spelvormen om te leren basketten, in ploegvorm leren spelen.
Verplaatsingen en beenbewegingen aanleren.

 

7- 12 jaar

 

 Spelregels aanleren.

Uitstappen, Dribbel hernemen, Geen contact maken aanleren.

Leren passen, De polsen.

Verplaatsingen en beenbewegingen aanleren.

Verschillende technieken om de shoot te beheersen.

Kinderen worden volgens leeftijd en behendigheid ingedeeld.

Jaarlijks lidgeld.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PSYCHO FOOT

3- 12 yaar

 

Initiatie via speelse spelvormen waar men via specifieke psychomotorische oefeningen verschillende technieken beheerst zoals,

Passen, Dribbelen, Balaanname

Doel trappen, verschillende trapvormen

Verplaatsingen, beenbewegingen aanleren

Balgevoel en plezier ontwikkelen, spelenderwijs groepsgevoel aanleren

Kinderen worden volgens leeftijd en behendigheid ingedeeld

 

Bewegingsleer senioren

Gericht op het bevorderen van de fysieke paraatheid, door nieuwe oefeningen, om u evenwicht te bevorderen, u geheugen en cognitieve vaardigheden te bevorderen.
Dankzij de movement lab, onderhoud en hebt u plezier in de sport.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FIT BALL

Oefeningen voor elkeen, met ballen van verschillende grootte, om de lenigheid, stabiliteit en de spiermassa te bevorderen.

PILATES

Iedereen kan deze sport beoefenen. Deze oefeningen verminderen de stress, zorgen voor een betere lichaamshouding, zorgen voor minder letsels door het versterken van de spieren, Ademhalingsspieren en lenigheid maken ook deel uit van dit programma.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gym senioren

Aangepaste oefeningen, die bestaan uit een opwarming, fitness, stretching, relaxatie en rug scholing. Dit alles wordt gegeven met muziek om een aangename sfeer te creëren. Met verschillende oefengen verbetert u de houdingsspieren.